jävla blogg.se, nu är jag less

Nu är det nåt tjoller igen, ellerockså håller dom på att göra om ännu mer. Men enligt min översikt här på bloggen så har jag inget nytt, inga nya inlägg eller kommentarer, plus att stilen i inläggen är verdana. Och jag har svårt att minnas att det var såhär förr...


5 anledningar att byta till blogspot
  1. Det går att byta stil
  2. Det går att ändra storlek på texten
  3. Det går att ändra textfärg
  4. Det finns genvägar (t ex ctrl+s=spara osv)
  5. Inlägget sparas automatiskt hyfsat ofta, typ varannan minut ellernåt

Hur kan jag vara så säker på det? Jag använder ju blogg.se?
- Jag har min privata lilla blogg där, och tycker att det är super.

Dock är det väl lite av en nostalgigrej, jag har en massa gamla inlägg och bilder här.
Det vore som ledsamt på ett sätt att bara lämna allt här. Fast å andra sidan måste jag väl lära mig, livet går vidare, på alla plan (jaapp, även bloggplanet är jag rädd.. haha)

Kommentarer
Postat av: identity

1.Det går att byta stil

2.Det går att ändra storlek på texten

3.Det går att ändra textfärg



allt det går på blogg.se :)

2009-09-03 @ 20:51:45
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0