sådärja

Nu har jag verkligen varit in på alla hemsidor jag brukar besöka nångång då och då. Alla jag kunde komma på, bara för att slippa gå in på mattesidan och se på filmerna (prov imorgon bitti), slippa börja på hälsodagboken eller idrottsfördjupningen, slippa städa mitt rum och slippa göra något vettigt. Däremot kan man ju fråga sig varför jag, som taggat ända sen det slutade för säsongen, inte har sett tisdagens avsnitt av Andra Avenyn?

Jag har verkligen försökt plugga lite matte idag, göra lite träningsuppgifter osv, men hjärnan orkar inte hur länge som helst. En paus är då välkommen, dock fann jag det ruggigt svårt att hitta tillbaka till koncentrationen. Så jag hamnade vid datorn, och här har jag suttit sen dess. Tragiskt, hemskt, tråkigt när jag tänker tillbaka på det. Men i själva verket har jag inte haft det tragiskt, hemskt eller tråkigt. Men ändå är det så, att det är tragiskt att sitta för mycket vid datorn. "Inte ha något liv"


Hursomhelst, jag kan väl iaf skriva ett vettigt blogginlägg. Jag fick ett telefonsamtal från försäkringstjosan igår. Mobilen nivet. Jo, jag får en ny mobil, men inte en likadan som jag hade av någon anledning. Utan jag fick välja mellan två, en Samsung Touch nånting och en Ericsson nånting. Och jag var tvungen att välja direkt, där & då (haha?). Har ju haft en ericsson, var visserligen sjukt nöjd med den, men tänkte att trots allt, en touch kanske skulle vara kul=) Så jag tog en sån, men har ingen större aning om vad jag har att vänta. Men om två veckor kommer den till mitt närmsta postkontor. Då jevlar=)



Kommentarer
Postat av: identity

haha jag hade tagit ericsson :)

2009-09-10 @ 21:47:51
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: sara

Var det en GT-S5230 du skulle få? :)

2009-09-14 @ 20:40:32
URL: http://saraba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0