söndag, 6 september

Borde verkligen inte ha gjort något annat än pluggat matte idag, med tanke på att vi har prov på fredag och jag inte är säker på ett enda moment vi har gjort. Matte c är verkligen ett helvete, precis som erica sa. Men trots det ångrar jag inte att jag valde det, det kan vara bra att ha i ryggsäcken. Jamena utifall att jag en dag skulle komma på att jag borde bli något :)

Istället för matte blev det långdusch, datorsittande och rensning av garderober. Det sistnämnda var lika jobbigt som vanligt. Fick tillslut ihop 2 sopsäckar, det gick fortare än anat. Så är du sugen på lite kläder; varsågod! Allt är inte fult, hemskt eller trasigt, jag lovar=)

På onsdag har vi klassfoto, och temat blev skog. Så antingen ska vi vara något djur eller typ ett träd eller nåt annat ballt. Problemet är bara att min familj inte äger en enda utklädningsklädsel. Min nuvarande plan är typ att klä mig i brunt och hålla händerna som en älgkrona..? TIPS TACK!





Kommentarer
Postat av: anna

jag vill ha kläder :]

2009-09-07 @ 14:00:41
URL: http://an0rdlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0