upptakt?

Haha, jag upptäckte just att jag inte har skrivit här på ganska precis en månad. Har väl inte varit direkt aktiv i sommar heller, men det beror väl på just det: det var sommar!

Det har ju som hänt lite saker sen sist:

- Jag har jobbat klart för denhär sommaren! =D

- Pär har flyttat, ellerja, just såpass fått in alla saker.
Och för alla er som väntar på inflyttningsfest: Har ingen aning :)

- Jag har börjat om skolan, typ skönt ändå.
Jag vet vad jag gör om dagarna, till skillnad från de flesta som gick ut förra året :)

- Vi och sanna och micke har varit på semester i södra Sverige ganska precis en vecka, det var najs!

- Jag har hunnit vara rejält full, ramlat i brännässlor
(fyfan annelie, att du ens har mage att skriva detta på bloggen..) 
och även hunnit vara rejält äckligt jävla bakis,
med städtvång på det dessutom.
Säger bara en sak; aldrig mer sprit. Eller vinet var det väl kanske =S

- Jag och Pär firade ettårsdag : )



Har som ändå halvchill schema, förutom de enorma hålen....


Kommentarer
Postat av: jonatan

haha passande att du börjar blogga den dagen jag tänkte kolla om du skrivit något nytt =D welcome back!

2009-09-03 @ 02:40:31
URL: http://7hoursahead.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0