washed up

Efter fredagens myrfotbollsbestyr, la jag alla äckliga kläder i tvättmaskinen och hoppade i duschen. Under tiden jag duschade hörde jag något som klonkade i tvättmaskinen, men tänkte att det bara nog är dragkedjan till tröjan ellernåt. Tänkte som inte mer på det, förrän jag tagit mig ur duschen och började leta min mobil.....
Japp, den visade sig ligga i tvättmaskinen. SCORE!

Hur det gick? Tjaa, displayen var upp och ner och den kom aldrig längre än till pinkoden innan den startade om sig igen. Som tur var så hade jag tagit en försäkring, så förhoppningsvis får jag en ny fån:)



Träning väntar, puss!


Kommentarer
Postat av: identity

haha alltså upp och ner.... haha jag förstår den! :P

2009-09-07 @ 17:52:15
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0