haircut

Med tanke på att det var i juni jag klippte mig senast så äre dags. Riktigt jävla dags!
Visst vill jag ha långt hår, men jag vill ha nån frisyr.. Vill kunna göra nåt ;S åtminstone ha en lugg som inte går att fästa bakom örat =D haha. Denna gång har jag hittat en (förhoppningsvis för alla) oigenkännbar modell. Blev ju lite pinsamt förra gången, såattsäga.. (läs detta inlägg och kolla kommentarerna..)

Ska visa upp denna bild för frisören på torsten kl 12 imorgon, håll tummarna! =) Dock kommer jag nog vilja ha lite mer uppklippt, uppklippt som jag är ^^ Kan som inte släppa dedär med uppklippning..



Måste väl erkänna att det nästan är så att jag funderar på blondin igen.. fast nae.. ellerja..
Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0